תגובות נזעמות: "דין ירושלים כדין וושינגטון"

    דוד לזר No Comments on תגובות נזעמות: "דין ירושלים כדין וושינגטון"
    22:49
    12.05.24
    יענקל'ה פרידמן 1 Comment on יענק'לה במונולוג מצמרר: "הפעם האחרונה שראיתי את אחותי"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתגובה לגינוי האמריקאי על הבנייה בגבעת המטוס שבמזרח ירושלים, הגיב שר התחבורה ישראל כ"ץ ואמר כי "הבנייה בגבעת המטוס תחזק את ירושלים מדרום- וטוב שכך. האישור הסופי נחתם כבר לפני שבוע, אבל 'שלום עכשיו', ארגון קיקיוני שמרבית תקציבו מגיע מגורמים זרים, הדליפו ביום פגישתו של רה״מ עם נשיא ארה״ב כדי להרעיל את האווירה. במקומות רבים היו מנדים אותם, אבל אצלנו פורסים להם שטיח אדום. נמשיך לבנות ולחזק את י-ם, בירתנו מאז ולעולם".

    יו״ר ש״ס הרב אריה דרעי אמר כי "רה״מ נוהג נכון כשדוחה את הביקורת של ארה״ב על הבניה בירושלים, אסור שאמריקה תהיה דוברת של שלום עכשיו, ירושלים זה קונצנזוס, העם היהודי מתפלל ונשבע במשך דורות 'אם אשכחך ירושלים', בנושא ירושלים ממשלת ישראל תקבל מאיתנו גיבוי מוחלט".

    סגן שר החינוך, אבי וורצמן התייחס גם הוא הבוקר (חמישי) לביקורת האמריקאית ואמר כי "ירושלים, כבירת הנצח של עם ישראל, תמשיך להיבנות בכל עת וזמן, זהו המסר אותו יש להמשיך ולהשריש בתודעה העולמית. לא יעלה על הדעת שלא ניתן יהיה להמשיך, לפתח ולבנות את עיר הבירה של העם היהודי, ודין ירושלים כדין וושינגטון".

    ראש העיר ירושלים ניר ברקת אמר גם הוא בתגובה: אומר זאת באופן נחרץ וברור, בניה בירושלים לא רק שאינה מרעילה ומזיקה –  היא הכרחית, חשובה ותימשך בכל הכח והעוצמה".

    ברקת אמר בדבריו כי "לא אתן את ידי להקפאת בניה ליהודים בבירת ישראל. אפליה על פי דת גזע ומין אינה חוקית לא בארה"ב ולא באף מדינה נאורה אחרת".

    "2,600 הדירות בגבעת המטוס שאישרנו כבר לפני שנתיים יאפשרו ליותר צעירים לגור בירושלים, לבנות בה את עתידם ויחזקו את בירת ישראל. לא נתנצל על כך", אמר לסיום.



    0 תגובות